از عموم ملت مظلوم ایران بابت گرانی، تورم سرسامآور، خالیشدن سفره مردم و مشکلات انبوهی مانند بیآبی و بیکاری عذرخواهی کنم. دولتمردان بهجای سخنرانیهای سیاسی و عوامفریبانه باید فکری عملی بهحال مردم کنند؛ تولیدکنندگان نابود شدهاند و مردم در بیچارگی قرار دارند.
۱۸ آذر ۱۴۰۴ - ۱۴:۵۲
کد مطلب: ۱۱۱۵۹۷۶
«رضایی» نماینده مردم دشتستان در تذکر شفاهی: بهعنوان یک مسئول و خدمتگزار مردم، وظیفه خود میدانم که از طرف مسئولان کشور، که مدیریت اقتصادی ضعیفی دارند.




نظر شما